Planlægning // Planning

Okay, jeg indrømmer det! Jeg er totalt 100p mega-meget planlægningsnarkoman! Jeg planlægger alt ned til mindste detalje, skriver lister og fører dagbog. Mine venner driller mig lidt med det, men helt ærligt: Jeg elsker det! Jeg er faktisk gået så vidt som at downloade en ”to do list”-app! Den, jeg har, hedder Wunderlist, men der findes sikkert en helt masse andre, der er lige så gode. Jeg har bl.a. brugt den til at lave en liste over alle de ting, jeg skulle nå i efterårsferienferien. Og ja, jeg nåede faktisk det hele – HAHA!

Planlægger I også jeres tid?

Skærmbillede 2014-10-19 kl. 15.22.56  Skærmbillede 2014-10-19 kl. 15.23.45

Okay, I admit it! I am a complete organizing freak. I plan everything down to the smallest details, write lists, and keep a journal. My friends tease me about it, but to be honest: I love it! I have even downloaded a ”to do list”-app – it is called Wunderlist, but there is probably a thousand to chose between in the App Store. I resently used it to make a list of what to do in the holydays (In Denmark we have a week off in the autumn). And yes, I actually managed to do all of it.

How about you guys? Do you make lists?

Leave a Reply

