Efterårssalat // Autumn salad

Hejsa! Hold da op, hvor går tiden hurtigt, når man har efterårsferie! Jeg har virkelig prøvet at være produktiv, og det er faktisk lykkedes mig rimelig godt (hvis jeg selv skulle sige det). Det er så rart med alt den ekstra tid! Jeg er kommet foran med mine afleveringer (2.g-livet er hårdt..), jeg har ryddet ud i mit tøjskab (nu er der plads til massere af efterårsshopping, haha), og så har jeg selvfølgelig givet den MAX gas med træningen! En anden ting, jeg har nydt, er muligheden for at spise lækker, frisklavet frokost! Det er altså bare hundrede gange bedre end en lunken madpakke. Derfor vil jeg da også lige dele min efterårsferie-favorit frokost med jer!

Ingredienser:

  • en lille smule olivenolie
  • snittet hvidkål
  • revet gulerod
  • en peberfrugt
  • kyllingetern
  • dressing: cremefraiche(6%) og ketchup

Fremgangsmåde: Svits hvidkål og gulerod i lidt olivenolie på en varm pande. Skær peberfrugten i tern og bland den med den varme hvidkåls/gulerodsblanding. Arranger salaten i en fin skål og top med kyllingetern og dressing. Super nemt og super lækkert!

10743505_10202847394932670_1318275675_n 10743683_10202847395332680_908840539_n

Hello! I have had vacation this week, and it has been great! My big assignments for the following weeks are done; I have cleaned my closet (now I have space for autumn shopping! Lol), and (most important of all) my muscles are so sore from all that work in the gym. Also I really enjoy getting to eat a fresh, delicious lunch instead of my lukewarm lunch packet – and of course I will show you my autumn-vacation-favorite lunch!

Ingredients:

  • A tiny bit of olive oil
  • Cut cabbage
  • Grated carrot
  • A bell pepper
  • Chicken pieces
  • Dressing: crème fraise (6%) and ketchup

How to: Fry the cabbage and the carrot in a bit of olive oil on a hot pan. Cut the bell pepper into smaller pieces and mix it with the cabbage/carrot mixture. Arrange the salad in a cute bowl and top with chicken and dressing. Super easy and super ymmy!

Leave a Reply

